Tvorba webových stránek Liberec
Vytvořím vám krásné webové stránky v Liberci podle vašich představ a postarám se o ně za Vás. Co získáte? Zákazníci vás snadno najdou ve vyhledávačích (SEO), stránky užitečné pro vaše zákazníky, budou vodit návštěvnost, vytvářet poptávky a plnit cíle.
REFERENCE
Proč svěřit web v Liberci mě?
Nejspíš nemáte úplně jasno v tom, co by měly vaše nové webové stránky obsahovat, jak by měly vypadat nebo co by měly umět. Můžete mi věřit, že s tím mám mnoho zkušeností. Jsem tu od toho, abych vám pomohl a navedl vás správným směrem. Probereme spolu všechny možnosti, vaše přání a potřeby. Na tom všem začnu tvořit webové stránky, které budou odrážet vaše potřeby i představy a budou plnit náležitosti moderního webu. Kam spadá SEO (optimalizace pro vyhledávače), UX a responzivní web.
Od roku 2004 se pohybuji v oboru výroby webových stránek. Za tu dobu jsem spolupracoval na mnoha webových projektech a firemních prezentacích. Prošel stovkami školení. Nejsem žádný teoretik. Získané dovednosti jsem si nejprve ověřil na vlastních projektech, takže nedělám věci prvně nebo naslepo.
Mám ověřené postupy a strategie, které na internetu fungují efektivně a správně.
V Liberci jsem tvořil web pro:
Webové stránky s e-shopem pro lahůdkářství Kanapka Liberec. Paní majitelka si nebyla zpočátku přesně jistá, co potřebuje. Během jednoho telefonátu jsme se domluvili na detailech, kdy jsem ji nabídl vhodné varianty a řešení. Tohle je důležité, vždycky si zakládám na tom, abychom spolu vybrali řešení, které bude na míru vašim potřebám.
Na začátku ji pomohl web přivést první zákazníky do lahůdkářství. Ani ta nejlepší služba se sama neprodá a vždycky je potřeba ji podpořit reklamou. Web vodí nové zákazníky i teď, ale hlavně pomáhá prodávat a objednávat online skvělé lahůdky.
Během telefonátu jsme se tedy domluvili na podobě webu s obchodem. Následně jsem paní majitelce zaslal e-mailem seznam věcí, které jsem od ní potřeboval dodat – seznam lahůdek, fotky atd. A během 14 dní byl web na světě. Dodnes spolu spolupracujeme a já se starám o drobné úpravy na webových stránkách. Však tam můžete zajít na chlebíček a zeptat se.
Zavolejte mi 606 636 175 a udělám vám během pár minut nabídku na míru pro Váš web. Zcela nezávazně.
Vše o tvorbě webů v
Nabízím tvorbu webových stránek, webdesign, SEO a marketingové služby pro město Liberec a okolí. Prostě služby okolo webových prezentací a výroby webových stránek od A do Z.
Patrně se nevyznáte ve všech zkratkách, které se na se zde nacházejí. Pokusím se vám alespoň trochu vysvětlit, proč jsou při tvorbě webových stránek důležité. Všechny tyto prvky obsahují nově vytvořené webové prezentace, takže můžete být bez starostí. Toto vše je součástí výroby webových stánek.
Co je součástí tvorby webů
SEO – optimalizace pro vyhledávače
Měli jste někdy na mysli, jak vyhledávače jako Google a Seznam třídí své výsledky vyhledávání? Víte proč některé stránky jsou na prvních pozicích a jiné až na konci? Je to díky správnému SEO nastavení. Díky kvalitnímu SEO nastavení bude váš web snadno dohledatelný.
Responzivní UX webové stránky
Responzivní web = flexibilní nebo také přizpůsobitelný web, na kterém se návštěvníci dobře zorientují. V dnešní době je to neodmyslitelná součást tvorby webových stránek. Jedině responzivní stránky se zobrazují správně na všech zařízeních, ať je to mobil, tablet nebo PC.
Texty pro web na míru
Copywriting aneb texty na míru potřebám vašeho webu. Pomůžu vám napsat marketingové texty pro webové stránky? Nevadí. I o to se jako copywriter dokáži postarat.
CTA a formuláře
Kontaktní formuláře, call to action prvky návštěvníky správně dovedou k akci. Bez toho si neumím obchodní web představit. Existuje mnoho různých typů CTA jako jsou tlačítka, odkazy, formuláře nebo vyskakovací okna.
Vytvořený na systému WordPress
Tento systém patří mezi nejpoužívanější na světě a používají ho například společnosti jako Baťa nebo Microsoft. Tak proč ne i vy? Důležité je, že na tomto systému se dají vytvářet vyladěné komplexní weby, které spolehlivě fungují, v budoucnu se jednodušeji rozšiřují, upravují a přidávají funkce.
Správa webových stránek
Na webových stránkách je čas od času potřeba něco změnit nebo poupravit. V rámci drobných a ojedinělých úprav poskytuji tyto služby svým klientům jako bonus. Větší úpravy účtuji dle hodinové sazby. Pro pravidelné úpravy si s klienty dohaduji měsíční paušál. Záleží na vašich individuálních potřebách.
Vysvětlení pojmů
Nabídka tvorby webových stránek v Liberci
Vytvořím web stránky a zároveň se postarám o technické i administrativní záležitosti, které s tím souvisejí.
Weby tvořím vzhledově poutavé, jednoduché, přehledné, ale velice informačně přínosné. Web nejsou omalovánky. To je můj přístup. Jakákoliv zbytečnost na webových stránkách návštěvníka rozptyluje a zdržuje. Pak odchází, a to není dobré. Návštěvník má být na webu rychle odbavený a udělat to, kvůli čemu na něj přišel – vyplnit poptávkový formulář, zatelefonovat, napsat, zanechat kontakt nebo se dozvědět o vaší firmě, službách, produktech. Web je především obchodní nástroj, který pracuje za vaše obchodní oddělení, když zrovna spí. Ale tvořím i weby neobchodní a informační. Například pro školy nebo instituce.
Web bude správně SEO nastavený, obsahově bohatý a bude mít správné vstupní stránky pro nabídku služeb. Kvůli tomu, aby se dal dohledat ve vyhledávačích. Také proto, aby se na něm návštěvníci dobře vyznali a dokázali srozumitelně získat informace o vašich službách. Na to se při tvorbě webových stránek často zapomíná. Jenže návštěvníci web – Vy – jste na prvním místě. Proto musíte dostat hodně informací, které Vás přesvědčí, že vím, co dělám.
Reference tvorby webů v Liberci
Moje poslední reference tvorby profesionálních stránek. Další reference vám mohu ukázat na požádání 🙂
Cena za webové stránky
Jsou dvě možnosti. Jedna dražší, druhá levnější. Pokusím se vám to vysvětlit. Pokud budete potřebovat, tak mi klidně zatelefonujte a já vám to dovysvětlím. Ceny za tvorbu webových stránek níže jsou pouze orientační. Zavolejte si o bezzávaznou kalkulaci na míru vašim potřebám. Třeba to vyjde i levněji. U mě se neplatí žádné měsíční/roční paušály za nic. Pouze smluvené částky za skutečně odvedenou práci při tvorbě webu.
Levnější varianta
Cena: 22 000 Kč jednorázově (+ cca 1000 Kč ročně náklady na doménu a webhosting)
Levnější varianta stránek – zde se použije převážná část stávajících textů ze starého webu. Tyto texty se vylepší, web bude míst správné SEO nastavení, aby měl potenciální šanci zobrazit se na důležité vyhledávací dotazy. Záleží však na konkurenci ve vyhledávání, která snižuje šance prorazit jednoduchým webům na důležité dotazy ve výsledcích vyhledávání. Zde se nabízí propagovat web hlavně PPC reklamou – tu zapínat/vypínat podle potřeb.
Dražší varianta
Cena: od 30 000 Kč jednorázově (+ cca 1000 Kč ročně náklady na doménu a webhosting)
Dražší varianta webu – se liší oproti levnější variantě hlavně tím, že na webu vznikne více obsahu (článků), který se váže k vašemu oboru. Tyto články zvyšují autoritu webu a Google nebo jiné vyhledávací roboti potom dokáží lépe rozpoznat přínos webu pro uživatele. Pokud je web obsahově bohatý, tak pak vyhledávače spíše usoudí, že je web pro uživatele přínosnější. Z toho důvodu takové weby spíše nabídnou na vyšších pozicích výsledků vyhledávání. Texty se také posilují (interním prolinkováním) hlavní vstupní stránky, které prodávají vaše služby. Toto už je pokročilá SEO technika. V jednoduchosti. Dražší web má více obsahu, takže dokáže přivést více návštěv z bezplatných výsledků vyhledávání. Uživatelé mají takové weby raději, protože jsou informačně přínosnější. Díky tomu se na webu dozví, co potřebují, udělají si představu o vašich schopnostech, odbornosti a službách.
Bojovat proti konkurenci ve výsledcích vyhledávání stojí úsilí a peníze, ale když se to povede, tak to minimalizuje výdaje na placenou reklamu (PPC). A to dlouhodobě. Tady mluvím o SEO. Cílem je dostat se na důležité vyhledávané dotazy na první místa prvních stránek výsledků vyhledávání. Zde se však musí přihlédnout k autoritě konkurence ve výsledcích vyhledávání. Sebelepší web je potom potřeba podpořit zpětnými odkazy. To už je však jiná služba, se kterou vám dokáži pomoci.
Jakou variantu tvorby webu si vybrat?
To není tak jednoduché říci. Někomu stačí jednodušší (levnější) webové stránky s malým množstvím obsahu a podstránek. Typicky jde o stránky pro živnostníky, řemeslníky, taxikáře, restaurace a podobně. Podnikatelé a firmy s většími ambicemi a s větší (silnější) konkurencí ve výsledcích vyhledávání musím v dnešní době doporučit komplexní a konkurenceschopné weby, které se ještě podpoří zpětnými odkazy (link buildingem) a dalšími SEO konzultacemi.