SEO konzultant
Neztraťte se v výsledcích vyhledávání a ukažte konečně web cílovému publiku.
Potřebujete být víc vidět na internetu? Chcete získávat dobré pozice a cílenou návštěvnost z vyhledávačů Google a Seznam? Dobrý SEO konzultant vám pomůže se získáváním návštěvnosti z vyhledávačů, ale také s jejím využitím v rámci webového projektu. Přestaňte se schovávat před zákazníky.
SEO konzultant s přesahem
Co mohu nabídnout?
SEO webový audit
Provedu analýzu vašeho webu od obsahu až po technickou stránku a připravím strategický plán ušitý na míru vašemu projektu.
Analýza technického SEO
Odhalím technické nedostatky webu nebo e-shopu a připravím podklady jasnými prioritami k řešení.
Obsahové tipy a strategie
Připravím náměty na další články a inspiraci pro zajímavý obsah, kterým si přilákáte pozornost cíleného publika.
On-page SEO na počkání
Za plného provozu upravím v obsahu vše podstatné, co je důležité, aby vás zákazníci ve vyhledávání našli.
Analýza klíčových slov
Nevíte jakými frázemi vás zákazníci na internetu hledají. S analýzou klíčových slov odhalíme možné cesty, jak přivést další zákazníky.
SEO konzultace
Individuální konzultace a SEO poradenství na míru vašim potřebám a problémům.
Kvalitní spolupráce.
Dlouhodobé zkušenosti.
Jsem SEO konzultant. Jak vám pomohu?
V první řadě bude dobré si říct, jak vám může spolehlivý specialista pomoci a jaký pro vás budu mít přínos. Také vám vysvětlím, jak se dá výsledek práce konzultanta ověřit a podle toho vyhodnotit, zda se vám investice vyplácí. Ano. SEO je nutné brát jako investici, která by se měla z dlouhodobého hlediska navrátit.
Problematikou SEO se zabývám někdy od roku 2009. Webové stránky jsem dělal pro sebe i pro klienty dávno před rokem 2009. V této době se optimalizace pro vyhledávače sice dělala, ale velice primitivním způsobem.
Nejsem pouze teoretik, ale snažím se své nové poznatky ověřovat na vlastních projektech a pak dokáži vyhodnotit jejich přínos pro klientské projekty.
Chcete SEO konzultanta?
Nejčastější otázky k SEO konzultantům
Prezentace na internetu je klíčem k úspěchu Vašeho podnikání. Mít webové stránky ale nestačí. Významné je, mít webové stránky optimalizované na vhodně zvolená klíčová slova. Názorně – firma prodávající květiny by měla být ideálně vyhledatelná na předních pozicích po zadání klíčového slova „prodej květin“. To zajistí stály přísun návštěvníků webu a zejména pak potenciálních zákazníků hledající právě prodej květin.
SEO (Search Engine Optimalization) je soubor technik a strategií, které se berou za cíl Vašemu webu zajistit umístění na předních pozicích při zadání zvolených relevantních slov. Optimalizace pro vyhledávače je formou marketingu s nejistým výsledkem.
Ikdyž se o nich příliš nemluví, právě on-page faktory jsou pro správnou optimalizaci jedno z nepostradatelných složek. Jde o faktory, které ovlivňují pozici stránky ve vyhledávání po zadání klíčového slova na základě úpravy samotného webu. Úpravy se týkají zejména relevance obsahu, četnosti výskytu klíčových slov v textu, správné struktury stránky atd. Všechny tyto části jsou velice důležité.
Relevantní obsah, kvalitní text a správná struktura stránky je důležitá nejen pro roboty vyhledávačů, kteří stránky hodnotí a určují pořadí při vyhledávání, ale také pro návštěvníky Vašich stránek. Ti stránky se zbytečným obsahem, který je plný klíčových slov bez jakékoliv logiky a přidané hodnoty, okamžitě opouští a znovu už je nikdy nenavštíví. Pokud návštěvníkům nabídnete to, co očekávají, Váš web bude úspěšnější.
X možností získávání zpětných odkazů (Linkbuilding) už Google prokoukl a začal penalizovat. Dříve Google hodnotil pouze PageRank (hodnocení webu Googlem) a na počtu zpětných odkazů vedoucích na konkrétní web. Postupem času se ale snaží vydávat stále nové aktualizace algoritmu vyhledávaní, které zohledňují více faktorů a tím nabízejí opravdu ty nejkvalitnější a nejrelevantnější weby vzhledem k povaze vyhledávaného slova.
Tato snaha Googlu nás utvrzuje v naší zásadě tvořit hlavně kvalitní a zajímavý web, který nabízí to, co slibuje. Tato strategie totiž zaručuje, že výsledným produktem bude stránka, která má stálou návštěvnost a lidé na ni sami odkazují. Dalšími osvědčenými metodami jsou zpětné odkazy v katalozích, online PR články, blogy, sociální sítě a další.
Leckdy může neprofesionální optimalizace webu spíše uškodit než pomoci. Při používání technik, které sice mohou být efektivní, ale Google je považuje za neetické, může přistoupit k penalizaci dané webové stránky. V některých případech to znamená odstavení od proudu návštěvníků na nějakou dobu. Tím by Vaše podnikání mohla přijít k výrazným ztrátám.
Vytvořím pro Vás komplexní SEO strategii, která váš web zkvalitní a současně zajistí, aby byl pro roboty vyhledávačů hodnotný. Ty ho poté budou při vyhledávání řadit na přední pozice v seznamu výsledků.
Poradíte si s úpravou zdrojového kódu?
Mám technické znalosti webových aplikací, CMS systémů (např. WordPress, GetSimple atd.). Ovládám HTML, CSS a trochu PHP. To znamená, že u drobných technických problémů nebudeme muset povolávat programátory a zvyšovat náklady na SEO.
Proč investovat do SEO konzultanta?
Příklady ukazatelů výkonnosti SEO:
- Nárůst cílené (relevantní) návštěvnosti z vyhledávačů
- Posun na vyšší příčky vyhledávání na důležitá klíčová slova
- Zvyšování konverzí (objednávky, nákupy nebo jiné cíle)
- Zvyšování výkonu vstupních stránek
- Zvýšení návštěv kamenné pobočky nebo telefonátů