SEO konzultant

Neztraťte se v výsledcích vyhledávání a ukažte konečně web cílovému publiku.

Potřebujete být víc vidět na internetu? Chcete získávat dobré pozice a cílenou návštěvnost z vyhledávačů Google a Seznam? Dobrý SEO konzultant vám pomůže se získáváním návštěvnosti z vyhledávačů, ale také s jejím využitím v rámci webového projektu. Přestaňte se schovávat před zákazníky.

SEO konzultant s přesahem
Co mohu nabídnout?

Kvalitní spolupráce. Dlouhodobé zkušenosti.

Jsem SEO konzultant. Jak vám pomohu?

V první řadě bude dobré si říct, jak vám může spolehlivý specialista pomoci a jaký pro vás budu mít přínos. Také vám vysvětlím, jak se dá výsledek práce konzultanta ověřit a podle toho vyhodnotit, zda se vám investice vyplácí. Ano. SEO je nutné brát jako investici, která by se měla z dlouhodobého hlediska navrátit. 

Problematikou SEO se zabývám někdy od roku 2009. Webové stránky jsem dělal pro sebe i pro klienty dávno před rokem 2009. V této době se optimalizace pro vyhledávače sice dělala, ale velice primitivním způsobem.

Nejsem pouze teoretik, ale snažím se své nové poznatky ověřovat na vlastních projektech a pak dokáži vyhodnotit jejich přínos pro klientské projekty. 

Chcete SEO konzultanta?

Nejčastější otázky k SEO konzultantům

Co je SEO?

Prezentace na internetu je klíčem k úspěchu Vašeho podnikání. Mít webové stránky ale nestačí. Významné je, mít webové stránky optimalizované na vhodně zvolená klíčová slova. Názorně – firma prodávající květiny by měla být ideálně vyhledatelná na předních pozicích po zadání klíčového slova „prodej květin“. To zajistí stály přísun návštěvníků webu a zejména pak potenciálních zákazníků hledající právě prodej květin.

SEO (Search Engine Optimalization) je soubor technik a strategií, které se berou za cíl Vašemu webu zajistit umístění na předních pozicích při zadání zvolených relevantních slov. Optimalizace pro vyhledávače je formou marketingu s nejistým výsledkem.

Co jsou ON-page faktory?

Ikdyž se o nich příliš nemluví, právě on-page faktory jsou pro správnou optimalizaci jedno z nepostradatelných složek. Jde o faktory, které ovlivňují pozici stránky ve vyhledávání po zadání klíčového slova na základě úpravy samotného webu. Úpravy se týkají zejména relevance obsahu, četnosti výskytu klíčových slov v textu, správné struktury stránky atd. Všechny tyto části jsou velice důležité.

Relevantní obsah, kvalitní text a správná struktura stránky je důležitá nejen pro roboty vyhledávačů, kteří stránky hodnotí a určují pořadí při vyhledávání, ale také pro návštěvníky Vašich stránek. Ti stránky se zbytečným obsahem, který je plný klíčových slov bez jakékoliv logiky a přidané hodnoty, okamžitě opouští a znovu už je nikdy nenavštíví. Pokud návštěvníkům nabídnete to, co očekávají, Váš web bude úspěšnější.

Co jsou off-page faktory?

X možností získávání zpětných odkazů už Google prokoukl a začal penalizovat. Dříve Google hodnotil pouze PageRank (hodnocení webu Googlem) a na počtu zpětných odkazů vedoucích na konkrétní web. Postupem času se ale snaží vydávat stále nové aktualizace algoritmu vyhledávaní, které zohledňují více faktorů a tím nabízejí opravdu ty nejkvalitnější a nejrelevantnější weby vzhledem k povaze vyhledávaného slova.

Tato snaha Googlu nás utvrzuje v naší zásadě tvořit hlavně kvalitní a zajímavý web, který nabízí to, co slibuje. Tato strategie totiž zaručuje, že výsledným produktem bude stránka, která má stálou návštěvnost a lidé na ni sami odkazují. Dalšími osvědčenými metodami jsou zpětné odkazy v katalozích, online PR články, blogy, sociální sítě a další.

Co je kvalitní (ideální) SEO?

Leckdy může neprofesionální optimalizace webu spíše uškodit než pomoci. Při používání technik, které sice mohou být efektivní, ale Google je považuje za neetické, může přistoupit k penalizaci dané webové stránky. V některých případech to znamená odstavení od proudu návštěvníků na nějakou dobu. Tím by Vaše podnikání mohla přijít k výrazným ztrátám.

Vytvořím pro Vás komplexní SEO strategii, která váš web zkvalitní a současně zajistí, aby byl pro roboty vyhledávačů hodnotný. Ty ho poté budou při vyhledávání řadit na přední pozice v seznamu výsledků.

Poradíte si s úpravou zdrojového kódu?
Mám technické znalosti webových aplikací, CMS systémů (např. WordPress, GetSimple atd.). Ovládám HTML, CSS a trochu PHP. To znamená, že u drobných technických problémů nebudeme muset povolávat programátory a zvyšovat náklady na SEO.

Proč investovat do SEO konzultanta?
Příklady ukazatelů výkonnosti SEO:

  1. Nárůst cílené (relevantní) návštěvnosti z vyhledávačů
  2. Posun na vyšší příčky vyhledávání na důležitá klíčová slova
  3. Zvyšování konverzí (objednávky, nákupy nebo jiné cíle)
  4. Zvyšování výkonu vstupních stránek
  5. Zvýšení návštěv kamenné pobočky nebo telefonátů

Cílem je vytvořit zviditelnit váš web.