Tvořím webové stránky na míru vašemu úspěchu

Ušijeme vám web na míru vašeho úspěchu. Získáte atraktivní stránky, které zákazníci snadno najdou a které efektivně prezentují vaše služby. Postarám se o vše technické a pomůžu vás vytáhnout výš, vy se soustřeďte na své podnikání.

  • 5.0 hodnocení na Google ⭐⭐⭐⭐⭐
Jarda Pajskr

Moje práce

Proč svěřit web na míru mě?

Nemáte úplně jasno, co by měly vaše nové webové stránky obsahovat, jak by měly vypadat nebo co by měly umět? Jsem tu proto, abych vás provedl celým procesem tvorby webu na míru. Společně probereme všechny možnosti, vaše přání a potřeby. Na základě této konzultace navrhnu webové stránky, které přesně odrážejí vaše vize, jsou moderní a splňují veškeré standardy – od SEO (optimalizace pro vyhledávače), přes UX, až po plnou responzivitu.

Již od roku 2004 se pohybuji v oboru tvorby webových stránek. Mám za sebou mnoho úspěšných webových projektůfiremních prezentací. Absolvoval jsem stovky školení, ale co je důležitější – všechny získané dovednosti jsem otestoval na vlastních projektech, takže nenabízím teoretické rady, ale skutečně ověřené postupy.

Používám osvědčené strategie, které fungují. Vytvářím weby, které nejsou jen vizuálně atraktivní, ale zároveň výkonné a efektivní v online prostředí.

Kontakt →

Vlastnosti kvalitního webu na míru

Možná se nevyznáte ve všech zkratkách, které zde najdete. Pokusím se vám vysvětlit, proč jsou tyto prvky důležité při tvorbě webu. Všechny tyto aspekty zahrnuje každý mnou vytvořený web, takže se nemusíte o nic starat.

Jak přistupuji k tvorbě webů na míru

Weby tvořím vzhledově poutavé, jednoduché a přehledné, ale zároveň informačně přínosné. Web není omalovánka – to je můj přístup. Každá zbytečnost na webu návštěvníka rozptylujezdržuje, což vede k jeho odchodu, a to není ideální. Návštěvník má být na webu rychle odbavený a udělat to, kvůli čemu přišel – vyplnit poptávkový formulář, zatelefonovat, napsat, zanechat kontakt nebo se dozvědět o vaší firmě, službách, produktech.

Web je především obchodní nástroj, který pracuje za vaše obchodní oddělení, když vy spíte. Kromě obchodních webů tvořím i neobchodní a informační weby, například pro školy nebo instituce.

Web bude správně SEO nastavený, obsahově bohatý a bude mít vhodné vstupní stránky pro nabídku vašich služeb, aby byl dobře dohledatelný ve vyhledávačích. Návštěvníci se na něm musí snadno vyznat a získat srozumitelné informace o vašich službách. To je často přehlížený aspekt, přitom návštěvníci webu

Reference

Moje nedávné reference tvorby www stránek.

Čipové-systémy.cz – Alarmtechnik Praha, spol. s.r.o.
Jasmines.cz – restaurace ve Špindlerův Mlýn
Mossbarber.cz – Moss Barber Shop Mukařov
Pedi.cz – Ortopedické vložky na míru
LSLány.cz – Lesní Správa Lány příspěvková organizace Kanceláře prezidenta republiky
Leonagogolicynova.com – Přední londýnská houslistka pocházející z České republiky
Sosik.cz – SPŠS a OA Kladno
VýhledyHýskov.cz – Moderní developerský projekt

Kolik stojí webové stránky na míru?

Jsou dvě možnosti: jedna dražší, druhá levnější. Pokusím se vám to vysvětlit. Pokud budete potřebovat, klidně mi zatelefonujte a já vám to dovysvětlím. Ceny níže jsou pouze orientační. Zavolejte si o bezzávaznou kalkulaci na míru vašim potřebám. Třeba to vyjde i levněji. U mě se neplatí žádné měsíční/roční paušály za nic – pouze smluvené částky za skutečně odvedenou práci.

Levnější varianta

Cena: 22 000 Kč jednorázově (+ cca 1000 Kč ročně náklady na doménu a webhosting)

Levnější varianta – zde se použije převážná část stávajících textů ze starého webu. Tyto texty se vylepší, web bude mít správné SEO nastavení, aby měl potenciální šanci zobrazit se na důležité vyhledávací dotazy. Záleží však na konkurenci ve vyhledávání, která snižuje šance prorazit jednoduchým webům na důležité dotazy. Zde se nabízí propagovat web hlavně PPC reklamou – tu zapínat/vypínat podle potřeb.

Dražší varianta

Cena: od 30 000 Kč jednorázově (+ cca 1000 Kč ročně náklady na doménu a webhosting)

Dražší varianta – se liší oproti levnější variantě hlavně tím, že na webu vznikne více obsahu (článků), který se váže k vašemu oboru. Tyto články zvyšují autoritu webu a Google nebo jiné vyhledávací roboti dokáží lépe rozpoznat přínos webu pro uživatele. Pokud je web obsahově bohatý, tak pak vyhledávače spíše usoudí, že je web pro uživatele přínosnější. Z toho důvodu takové weby spíše nabídnou na vyšších pozicích výsledků vyhledávání. Texty se také posilují interním prolinkováním hlavní vstupní stránky, které prodávají vaše služby. Toto už je pokročilá SEO technika.

V jednoduchosti: dražší web má více obsahu, takže dokáže přivést více návštěv z bezplatných výsledků vyhledávání. Uživatelé mají takové weby raději, protože jsou informačně přínosnější. Díky tomu se na webu dozví, co potřebují, a udělají si představu o vašich schopnostech, odbornosti a službách.

Bojovat proti konkurenci ve výsledcích vyhledávání stojí úsilí a peníze, ale když se to povede, minimalizuje to výdaje na placenou reklamu (PPC). A to dlouhodobě. Tady mluvím o SEO. Cílem je dostat se na důležité vyhledávané dotazy na první místa prvních stránek výsledků vyhledávání. Zde se však musí přihlédnout k autorité konkurence. Sebelepší web je potřeba podpořit zpětnými odkazy. To už je však jiná služba, se kterou vám dokáži pomoci.

Jakou variantu tvorby www vybrat?

To není tak jednoduché říci. Někomu stačí jednodušší (levnější) webové stránky s malým množstvím obsahu a podstránek. Typicky jde o stránky pro živnostníky, řemeslníky, taxikáře, restaurace a podobně. Podnikatelé a firmy s většími ambicemi a s větší (silnější) konkurencí ve výsledcích vyhledávání musím v dnešní době doporučit komplexní a konkurenceschopné weby, které se ještě podpoří zpětnými odkazy (link buildingem) a dalšími SEO konzultacemi.

Časté otázky okolo tvorby webů

Vytvořit jednodušší web zabere zhruba 7-21 dní. Zpravidla kolem 14 dní. Záleží na velikosti webu. Složitější a techničtěji náročnější webové prezentace zaberou samozřejmě delší čas. Přesný termín si domluvíme při konzultaci. Tvorbu webu urychlí včasné předání podkladů jako jsou texty, informace o službách, ceníky, fotografie.

Ne. Ceny jsou konečné. Pokud tedy nebudete potřebovat provést na webu větší úpravy nebo jej pravidelně plnit obsahem, aktualizovat a podobně. V tomto případě se dohodneme na ceně za měsíční správu nebo na ceně za jednorázovou úpravu.

Chcete vytvořit webové stránky?

Jsem tady pro Vás

  • 5.0 hodnocení na Google ⭐⭐⭐⭐⭐