Shrnutí roku 2022
A je to tady. Konec roku 2022. Tedy minimálně toho pracovního roku. Už nic do konce roku neudělám, tak jsem napsal svoje shrnutí úspěchů a neúspěchů. Nebojte, není to žádný egomaniacký plácání o tom, jakej…
A je to tady. Konec roku 2022. Tedy minimálně toho pracovního roku. Už nic do konce roku neudělám, tak jsem napsal svoje shrnutí úspěchů a neúspěchů. Nebojte, není to žádný egomaniacký plácání o tom, jakej…
Letošní rok byl neskutečná jízda, takže než jsem se otočil, tak je najednou jeho konec. Přitom jsem do začátku roku vstupoval s obavou, že nebude kvůli krizi co dělat. Jsem rád, že se všem mým…
Google začal přepisovat titulky podle svojí vlastní úvahy. Ono se nějaký ten rok zpětně vědělo o tom, že Google umí přizpůsobovat titulky, ale teď udělal takzvaný Google Tag Update, který přepsal titulky v celém SERPu….
Nejlepší nabídka. Co to vůbec je? Jak takovou nabídku můžete najít? A co z ní dělá tu nejlepší? 90 % zákazníků investuje při nakupování čas do porovnání nabídek od různých prodejců. Dnešní nástroje to dost…
Letos jsem chtěl tuhle každoroční mánii „Jaký byl můj rok xxxx“ odstartovat. Snad se to povedlo. Jestli je tady ta předchozí věta, tak 100% jo. Nečekám, že by se do konce roku něco dramaticky změnilo….
Jedině tady najdete nejlepší a nejrychlejší WordPress šablony. Poslední dobou (asi už 10 let) se rychlost webu šíleně řeší. Není divu, protože jak známo, tak rychlý web uživatelé rádi používají, mají ho rádi vyhledávače, PPC…
Víte, jak hledat informace pro efektivní copywriting? S kvalitní rešerší se z vás stane „prófa“ s otevřenými dveřmi k zákaznickým srdíčkům. Nejlepší copywriter se při rešeršování neštítí navštívit ani nejčernější zákoutí internetu. Znáte je? Já…
S plánováním nového projektu vždy vyvstane otázka, zda sáhnout po osvědčeném opensource řešení, nebo si nechat napsat redakční systém na míru? Obojí má svá pro a proti, která je potřeba zvážit, ale abych vás nenapínal…
Uvažujete o tom, jak pozvednout výkon své ho projektu? Možná už jste slyšeli o pojmu affiliate marketing. Ten je jedním z možných způsobů nejen pro zvýšení počtu prodejů na internetu, pro šíření povědomí o značce, ale…
Long tail je výraz internetového marketingu, který spadá do oblastí SEO (optimalizace pro vyhledávače) a PPC. V marketingu se jako longtailové výrazy označují ve vyhledávačích málo hledaná slova, jejichž vyhledávanost (když se sečtou dohromady) významně…