Užitečný obsahový marketing pro malý web

Hodně lidí si myslí, že obsahový marketing je jen o blogování. Já vám ukážu, že obsahový marketing se dělá už na samotných webových stránkách. Ukážu vám, že nemusíte blogovat, a stejně budete dělat užitečný obsahový marketing, který vám pomůže získat zákazníky. Proč dělat obsahový marketing? Marketing je proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka. Obsahový...

Jak změřit rychlost webu

Rychlost webových stránek určuje, jestli vůbec dáme nějakým webovým stránkám šanci a přečteme si alespoň jejich nadpisy. Nejnovější trendy ukazují, že máte 4 vteřiny na zaujetí návštěvníka. Pokud je propásnete, přesune se jinam. Když nechcete ztrácet návštěvníky, musíte měřit rychlost webu a začít s jeho optimalizací. Nesmíte brát 4 vteřiny jako modlu, protože s...

Jaký vybrat redakční systém a ulehčit si práci?

Spuštění webových stránek je jednodušší, než se vám může zdát. Ale přivést na ně návštěvníky, to chce budovat obsah. A právě s atraktivním obsahem vám pomůže CMS. Jaký vybrat redakční systém? S rozhodováním vám pomůže tenhle článek. Při budování obsahu, je redakční systém, resp. CMS (Content management system), nezbytným pomocníkem pro práci. Pomůže vám...

SEO copywriting texty pro kvalitní web

SEO copywriting je oblast, která se v posledních letech přesunula ze šedé části do světlejší části internetového marketingu. A právem, protože spousta lidí tuto specifickou oblast špatně pochopila a pak zaškatulkovala. Špatné pochopení plyne ze samotného SEO optimalizování ze kterého se zrodilo „přeoptimalizování“. Přeoptimalizování má za následek nesmyslný shluk klíčových slov na stránce, které...

Měsíc podnikání na volné noze

Sice podnikám s přestávkami už nějaký čas, ale tenhle rok beru jako začátek mých opravdových podnikatelských aktivit. Možná spíš začátek mého snažení dělat něco stabilního, co mi dává smysl. A to je svět onlinu. A zkouším to na fulltime. Abych se trochu představil. Jmenuji se Jarda. Fotku mám dole pod článkem, ale teď tam...

11 Věcí co dělá copywrighter

Tenhle článek z vás udělá nejlepšího copywritera na celém světě. Když si ho nepřečtete, pravděpodobně nemáte na to být dobrým copywrighterem. Rozhodnutí je pouze na vás. Číst, nebo nečíst? Co dělá copywrighter? Tak, co dělá copywrighter? No v první řadě píše věci správně. Nejspíš se chcete stát copywriterem a přečtení tohoto článku vás pošle...

Tvorba webových stránek krok za krokem

Dneska má svoje webové stránky každá mateřská školka. Provozovat firmu bez webových stránek není skoro možné. Zákazníci vás hledají na internetu a vy tam nejste. Utečou ke konkurenci. Krok za krokem vám ukáži, jak na to. Dobudete tenhle nepřátelský svět internetu svými stránkami? Je pravda, že softwaru, aplikací a návodů na tvorbu webových stránek...

16 prvků, které musí mít vysoce kvalitní web

Jak lidé vnímají webové stránky, je odrazem toho, jak vnímají podnikání vaší firmy. Když máte nezajímavý, zastaralý web. Je pravděpodobné, že u vás zákazníci nenakoupí. Proto musíte mít vysoce kvalitní webové stránky. Pokud opravdu chcete zaujmout pozornost návštěvníků vašich webových stránek. Musí být váš web výjimečný. Dokonalý. Průměrné webové stránky prostě nefungují. Přibližně 79%...

Základy SEO pro rok 2019

Jakou věc uděláte jako první když potřebujete odpovědět na nějakou otázku? Samozřejmě zamíříte na Google, aby vám na tu otázku odpověděl. Dělá to tak přes 80% lidí nakupujících online. SEO vám dává prostor odpovědět na jejich otázky a získat je na své stránky. Tady se dozvíte základy SEO, které vám pomohou být vidět na...

Co dělá copywriter a jak pomůže vašemu podnikání

Když se zeptám nějakého podnikatele, jestli mi může popsat jeho podnikání. Většinou se rozhovor zvrhne ve výčet činností, které dělá, které už dělal, a skončí to větou. No prostě dělám všechno. Také děláte všechno a pro všechny? Pak čtěte dál. Občas rozhovor tou větou „děláme všechno“ vlastně i začíná. Na příkladu stavební firmy vám...