Tvorba webových stránek krok za krokem

Dneska má svoje webové stránky každá mateřská školka. Provozovat firmu bez webových stránek není skoro možné. Zákazníci vás hledají na internetu a vy tam nejste. Utečou ke konkurenci. Krok za krokem vám ukáži, jak na to. Dobudete tenhle nepřátelský svět internetu svými stránkami? Je pravda, že softwaru, aplikací a návodů na tvorbu webových stránek se …

Tvorba webových stránek krok za krokem Pokračovat ve čtení »

16 prvků, které musí mít vysoce kvalitní web

Jak lidé vnímají webové stránky, je odrazem toho, jak vnímají podnikání vaší firmy. Když máte nezajímavý, zastaralý web. Je pravděpodobné, že u vás zákazníci nenakoupí. Proto musíte mít vysoce kvalitní webové stránky. Pokud opravdu chcete zaujmout pozornost návštěvníků vašich webových stránek. Musí být váš web výjimečný. Dokonalý. Průměrné webové stránky prostě nefungují. Přibližně 79% uživatelů …

16 prvků, které musí mít vysoce kvalitní web Pokračovat ve čtení »

Základy SEO pro rok 2019

Jakou věc uděláte jako první když potřebujete odpovědět na nějakou otázku? Samozřejmě zamíříte na Google, aby vám na tu otázku odpověděl. Dělá to tak přes 80% lidí nakupujících online. SEO vám dává prostor odpovědět na jejich otázky a získat je na své stránky. Tady se dozvíte základy SEO, které vám pomohou být vidět na Google. …

Základy SEO pro rok 2019 Pokračovat ve čtení »

Co dělá copywriter a jak pomůže vašemu podnikání

Když se zeptám nějakého podnikatele, jestli mi může popsat jeho podnikání. Většinou se rozhovor zvrhne ve výčet činností, které dělá, které už dělal, a skončí to větou. No prostě dělám všechno. Také děláte všechno a pro všechny? Pak čtěte dál. Občas rozhovor tou větou „děláme všechno“ vlastně i začíná. Na příkladu stavební firmy vám ukážu …

Co dělá copywriter a jak pomůže vašemu podnikání Pokračovat ve čtení »

Jak napsat popisek co prodá víc lopat na internetu

Dokud nebudete psát popisky. Nikdo u vás nenakoupí. Ukážu vám, jak psát popisky pro eshop, za které vám budou lidé trhat lopaty z rukou. E-shop bez popisků nedává smysl, protože zákazníka nemá co přesvědčit k nákupu. Takže, jak psát texty co prodávají. K čemu je dobrý popis produktu Začínajíci E-shopeři pořád dělají ty samé chyby. …

Jak napsat popisek co prodá víc lopat na internetu Pokračovat ve čtení »

Tón komunikace přivede klienty, které chcete

Neřešíte tón komunikace, a už vůbec neřešíte „tone of voice“ na svém webu. Děláte chybu, protože přicházíte o zákazníky, které byste chtěli a lezou k vám takový, co nechcete. Dejte svým textům šťávu a řekněte si o vysněné zákazníky. Co to je „tone of voice“? Tón hlasu (Tone of voice a angličtině) není to, co …

Tón komunikace přivede klienty, které chcete Pokračovat ve čtení »

Více něž 11 tipů, jak psát texty na web

Když nepíšete na web, přicházíte o miliony, ne, o 2 miliony denně. První psaní textu na své webové stránky bývá nejtěžší. V hlavě koluje několik myšlenek, ale když se mají hodit na papír, najednou to nejde. Nikdy nepodceňujte to, co píšete na web, protože internet je celý o textu. Tedy ta jeho slušná část. Text …

Více něž 11 tipů, jak psát texty na web Pokračovat ve čtení »

Cena webových stránek. Nevyhazujte peníze z okna

V tomhle článku najdete odpověď na to, kolik stojí webové stránky. Někomu samotná cena a výčet prací nestačí, takže je tu krátký příběh. Ten vysvětluje, proč se vyplatí připlatit si za webovky. Na konci se dozvíte i tu cenu webových stránek. Chcete vědět víc? Tak tedy čtěte. Když podnikatel „pořeší“ dokonalé polepy na auto. Na …

Cena webových stránek. Nevyhazujte peníze z okna Pokračovat ve čtení »