[Důležité] ON-Page SEO faktory, na kterých záleží

[Důležité] ON-Page SEO faktory, na kterých záleží

On-page SEO je nezbytnou součástí úspěšné strategie pro vyhledávače. Jako SEO specialista vím, že bez pečlivě optimalizovaných stránek nelze očekávat dobré pozice ve vyhledávačích. V tomto článku se podělím o základní on-page SEO faktory, které jsou klíčové…

[Jak ho správně psát] ALT pro obrázky v SEO. Co je alternativní text?

[Jak ho správně psát] ALT pro obrázky v SEO. Co je alternativní text?

Alternativní text je známý jako ALT atribut se používá v HTML kódu pro vysvětlení významu obrázku textovou formou. Například pro obrázek rajčete použijte ALT=“rajče“. V jednoduchosti lze říci, že alternativním textem popisujeme to, co na obrázku je,…

[Návod] Obsahový marketing – co to je a jak ho dělat

[Návod] Obsahový marketing – co to je a jak ho dělat

Obsahový marketing je jednou z klíčových součástí online marketingu, která se zaměřuje na vytváření a distribuci cenného, relevantního a konzistentního obsahu s cílem přilákat a udržet si pozornost cílové skupiny. Tu nakonec přeměnit na zákazníky. V tomto článku se podíváme na…

[Nejlepší] 4 nástroje pro test měření rychlosti webu

[Nejlepší] 4 nástroje pro test měření rychlosti webu

Rychlost načítání webu je klíčovým faktorem pro úspěch v online prostředí. V tomto článku se podělím o čtyři nejlepší nástroje, které používám pro testování a analýzu rychlosti webu, a vysvětlím, jak každý z nich přispívá k optimalizaci webových stránek pro lepší…

SEO copywriting: co to je a 6 kroků, jak ho dělat
|

SEO copywriting: co to je a 6 kroků, jak ho dělat

SEO copywriting se v posledních letech přesunul z šedé části internetového marketingu do té světlejší části. A právem, protože spousta lidí tuto specifickou oblast pochopila špatně a pak ji tak i zaškatulkovala. Nicméně, zkušený SEO copywriter dokáže psát kvalitní optimalizované…