Copywriter
Psaní založené na tvrdých datech s velkou dávkou kreativity.
Jsem copywriter, který ve službách marketingových textů píše už přes 15 let. Za tu dobu jsem si vypiloval systém psaní, který funguje. Vzdělávám se a sleduji nové trendy, aby byl můj copywriting úspěšný, a nebyla to jen změť písmen. Všechno co píšu, píšu s láskou. Pracovat s láskou znamená mít lepší výsledky než ostatní. Jsem profesionál a proto se starám o to, že je moje práce přínosná pro klienta. Přínosná pro vás.
Jsem copywriter.
Co mohu nabídnout?
Webový copywriting
Vyzvednu podstatu informací ze dna webu až na jeho výsluní, kde se budou bezvadně vyjímat před zraky zákazníků. Umím HTML a ovládám SEO disciplínu na vysoké úrovni. Pro stránky napíši vyladěná metadata od title až po description. A nikdy nezapomenu na ALT popisky obrázků. Jako copywriter napíši obsah i pro vaše stránky. A proč? Aby si je čtenáři lépe užili. Aby se neztratili na poslední stránce vyhledávačů.
E-mailový copywriting
Upravím strohé texty transakčních emailů, aby si zákazníci lépe zapamatovali vaši značku. Vytvořím texty pro děkovné e-maily za nákup nebo poutavé newslettery.
Ostatní texty a konzultace
Prodejní a marketingové texty se musí vypilovat k dokonalosti. Buď tím pověříte mě nebo se o to pokusíte sami. V takovém případě vám nabízím možnost konzultací, které vám pomohou se odrazit.
Kvalitní spolupráce. Dlouhodobé zkušenosti.
Proč já chtít jako copywritera Jardu Pajskra?
Zkušenosti jsou to, co dělá dobré a propracované texty. Webovou prezentace vás musí zaujmout. Jako první vás upoutá grafika a hned po ní perfektní texty. Pokud je nemáte, tak ztrácíte. Návštěvníky, zákazníky, zisk.
Od roku 2004 se pohybuji v oboru. Nejsem žádný teoretik, ale zkušený praktik.
Texty pro web se snažím opírat o data. Proč? Aby měly smysl, aby to nebyl jen soubor písmenek, ale aby to byl propracovaný a srozumitelný text, který je přesvědčivější než kreativní vycpávka založená na pocitu.
Precizní copywriter
Co vše dokáži napsat? Kde vám budu nejvíce užitečný? Nebudu vás napínat. Je to na webu.
Obsah pro webové stránky
Lepší texty na úvodní stránku, ale i na další podstránky. Začněte zpracovávat návštěvníky webu a udělejte z nich zákazníky. O to na webu většinou jde. Copywriter je prodavač na vašem webu.
Copywriting pro e-maily
E-mailing není jen o obchodních sděleních, ale také o prohlubování vztahů se zákazníky. E-mailing začíná na uživatelské podpoře a prolíná se přes marketingové oddělení a končí třeba v prostých transakčních zprávách, kterými potvrzujete objednávky, přijaté platby a tak dále. Všude tady se vám může copywriter hodit, protože dokáže ze strohých textů vykřesat jiskru, která zažehne třeba lepší komunikaci se zákazníky. Ti se budou na vaše e-maily těšit a přestanou je házet do koše.
Obsah pro e-shopy
V e-shopu můžete použít texty distributorů, které používají i ostatní prodejci nebo nechat napsat unikátní texty, které budou lépe cílené na zákazníka a jeho potřeby.
Magazíny a odborné blogy
Pokud to myslíte s budováním obsahu vážně, tak potřebujete kromě budování obsahu na Facebooku, také vlastní firemní blog. Na tom se dá psát o novinkách z firmy, o nových produktech, dělat rozhovory s důležitými lidmi. Hlavním cílem je zaujmout, zvýšit důvěryhodnost a získat další návštěvnost. Třeba z vyhledávání.
Texty na sociální sítě
Zábava pro fanoušky stránek a větší zásah pro vaše podnikání.
Chcete copywritera?
Nejčastější dotazy: Copywriter
Kolik stojí copywriter?
Cenu ovlivňuje mnoho okolností, které jsou nezbytné pro napsání dobrého textu. Proto konečnou cenu stanovuji individuálně.
Po počátečním telefonátu nebo e-mailingu vám navrhnu konečnou částku.
Většinou se cena za copywriting účtuje hodinovou sazbou, někdy se účtuje za normostranu (normostrana, 1800 znaků včetně mezer).
Příklad ceníku:
- Otextování webové stránky od 8000 Kč
- Článek na blog od 500 Kč za normostranu
Hodinová sazba 800 Kč
Cena za normostranu od 500 Kč
Cena za hodinu konzultace 2500 Kč (osobně nebo po Skype)
Preferuji pouze dlouhodobé spolupráce.
Potřebuje copywriter podklady?
Nejdůležitějším podkladem pro copywritera jsou cíle, kterých chcete s texty od něho dosáhnout. Často se nemusí jednat o vydělávání peněz, ale třeba o získání si pozornosti nebo vytvoření zajímavého obsahu, kterým zabavíte své čtenáře. Toto je nejdůležitější podklad.
Dobrý copywriter si umí další podklady získat sám. Ať vyzvídáním u vás a vašich klientů, tak různým rešeršováním v různých zdrojích.
Kdo je copywriter?
Copywriter je pisálek (textař) marketingových textů, kterými se snaží určitým způsobem přimět čtenáře k nějaké akci. Většinou k nákupu nebo objednávce. Využívá k tomu osvědčené postupy i nejmodernější metody z oblasti marketingové komunikace.
Jak mi copywriter pomůže?
- Rádi mluvíte o svém podnikání, ale když to máte napsat, nemůžete najít správná slova
- Už to máte sepsané, ale je to bez šťávy
- Potřebujete napsat texty, které baví zákazníky
- Máte jiné věci na práci a nutně potřebujete text
- Ušetříte čas