Copywriter

Psaní založené na tvrdých datech s velkou dávkou kreativity.

Jsem copywriter, který ve službách marketingových textů píše už přes 15 let. Za tu dobu jsem si vypiloval systém psaní, který funguje. Vzdělávám se a sleduji nové trendy, aby byl můj copywriting úspěšný, a nebyla to jen změť písmen. Všechno co píšu, píšu s láskou. Pracovat s láskou znamená mít lepší výsledky než ostatní. Jsem profesionál a proto se starám o to, že je moje práce přínosná pro klienta. Přínosná pro vás.

Jsem copywriter.
Co mohu nabídnout?

Kvalitní spolupráce. Dlouhodobé zkušenosti.

Proč já chtít jako copywritera Jardu Pajskra?

Zkušenosti jsou to, co dělá dobré a propracované texty. Webovou prezentace vás musí zaujmout. Jako první vás upoutá grafika a hned po ní perfektní texty. Pokud je nemáte, tak ztrácíte. Návštěvníky, zákazníky, zisk.

Od roku 2004 se pohybuji v oboru. Nejsem žádný teoretik, ale zkušený praktik.

Texty pro web se snažím opírat o data. Proč? Aby měly smysl, aby to nebyl jen soubor písmenek, ale aby to byl propracovaný a srozumitelný text, který je přesvědčivější než kreativní vycpávka založená na pocitu.

Precizní copywriter

Co vše dokáži napsat? Kde vám budu nejvíce užitečný? Nebudu vás napínat. Je to na webu.

Nejčastější dotazy: Copywriter

Kolik stojí copywriter?
Cenu ovlivňuje mnoho okolností, které jsou nezbytné pro napsání dobrého textu. Proto konečnou cenu stanovuji individuálně.

Po počátečním telefonátu nebo e-mailingu vám navrhnu konečnou částku.

Většinou se cena za copywriting účtuje hodinovou sazbou, někdy se účtuje za normostranu (normostrana, 1800 znaků včetně mezer).

Příklad ceníku:

  • Otextování webové stránky od 6000 Kč
  • Článek na blog od 500 Kč za normostranu

Hodinová sazba 500 Kč
Cena za normostranu od 500 Kč

Cena za hodinu konzultace 2000 Kč (osobně nebo po Skype)

Potřebuje copywriter podklady?
Nejdůležitějším podkladem pro copywritera jsou cíle, kterých chcete s texty od něho dosáhnout. Často se nemusí jednat o vydělávání peněz, ale třeba o získání si pozornosti nebo vytvoření zajímavého obsahu, kterým zabavíte své čtenáře. Toto je nejdůležitější podklad.

Dobrý copywriter si umí další podklady získat sám. Ať vyzvídáním u vás a vašich klientů, tak různým rešeršováním v různých zdrojích.

Kdo je copywriter?
Copywriter je pisálek (textař) marketingových textů, kterými se snaží určitým způsobem přimět čtenáře k nějaké akci. Většinou k nákupu nebo objednávce. Využívá k tomu osvědčené postupy i nejmodernější metody z oblasti marketingové komunikace.

Jak mi copywriter pomůže?

  1. Rádi mluvíte o svém podnikání, ale když to máte napsat, nemůžete najít správná slova
  2. Už to máte sepsané, ale je to bez šťávy
  3. Potřebujete napsat texty, které baví zákazníky
  4. Máte jiné věci na práci a nutně potřebujete text
  5. Ušetříte čas

Cílem je úspěšný text, který čtenáře zaujme, neuspí.