Copywriting služby psané pro web

Co tam napsat? Já to vymyslím a napíšu!
Copywriting je můj džob. Jsem copywriter!
?

Proč chtít copywritera

  • Rádi mluvíte o svém podnikání, ale když to máte napsat nemůžete najít správná slova.
  • Už to máte sepsané, ale je to bez šťávy.
  • Máte jiné věci na práci a nutně potřebujete text.
  • Ušetříte čas.
  • Potřebujete napsat texty
  • Nebo milion dalších důvodů, proč to mám napsat já.
??

Proč po druhé

  • Texty zvýší návštěvnost vašich webových stránek.
  • Čím víc návštěv, tím víc zákazníků.
  • Obsah pracuje pro vaši firmu celý den. Bez přestávky.
  • Budete informovat a prodávat. Ne jen zaplňovat prostor textem.
  • Zákazník porozumí tomu co děláte. Už nebude hledat jinde.

Jsem copywriter. Co vlastně dělám?

V copywritingu (ve službách psaní marketingových textů) píšu přes 15 let. Za tu dobu jsem si vypiloval systém psaní, který funguje. Pořád se vzdělávám a sleduji nové trendy. Všechno co píšu já, píšu s láskou. Pracovat s láskou znamená mít lepší výsledky než ostatní. Copywriting se zaměřením na emoce. Jsem profesionál a proto se starám o to, aby moje práce byla přínosem pro klienta. Tedy pro vás. A investice se vám vrátila.

Copywriting dělá copywriter

Jak dělám copywriting?

  1. Ujasníme si pro koho je text určený. Kdo je cílovým publikem, které budeme oslovovat. Jasně, všichni. Ale stejně se raději zaměříme na 2-3 cílové skupiny, které jsou nebo budou vašimi typickými zákazníky.
  2. Kde bude text publikovaný? Jinak se píše pro webové stránky, jinak do Bravíčka, jinak na brožuru nebo na leták. A takové PRko, zpravodajství nebo tisková zpráva. Ty také vyžadují jiný styl psaní.

Co pro vás napíšu

  • Vyladěné texty pro webové stránky
  • Čtivé články na blog
  • Popisky služeb
  • Popisky pro eshop, texty pro linkbuilding
  • Letáky, brožury, inzerce
  • Copywriting pro Facebook
  • PR, tiskové zprávy a další

Cena za copywriterské služby

Co poptávka, to jiná náročnost na čas, na lámání si hlavu a studium.

Cenu ovlivňuje mnoho okolností, které jsou nezbytné pro napsání dobrého textu. Proto konečnou cenu stanovuji individuálně.

Co ovlivňuje cenu?

  1. Dodání, nedodání podkladů a jejich kvalita. Poznání klienta.
  2. Míra odbornosti. Čím odbornější text, tím náročnější studium a průzkum. To stojí čas. A ten není zadarmo.
  3. Náročnost textu.
  4. Studium cílové skupiny, průzkum konkurence.
  5. Lhůta dodání (do kdy má být text dodán).
  6. Přepracování na základě připomínek klienta.

Většinou se cena za copywriting účtuje hodinovou sazbou, někdy se účtuje za normostranu (normostrana, 1800 znaků včetně mezer).

Hodinová sazba 550 Kč/hod.

Cena za normostranu začíná od 700 Kč.

Textování celých stránek dle domluvy.

Napište mi. Já vám to napíšu.

Copywriterské služby

Copywriter dokáže vystihnout sílu okamžiku a zvolit správná slova. Psát jednoduše, výstižně a srozumitelně. To je závazek. Psát pro čtenáře přínosný text. To je zákon.

Copywriting dělá copywriter

Copywriting a SEO

Být na přední stránce vyhledávačů nebo na 2. stránce je vážný problém. SEO a copywriting musí jít ruku v ruce. Jinak to prostě nemůže fungovat. Píši texty, které mají rádi vyhledávače i čtenáři. A na tom mi záleží.

Kompletní copy

Od průzkumu klíčových slov po návrh struktury obsahu stránek. Na prvním místě je návštěvník. Teprve až potom vyhledávač a jeho SEOnilní problémy.

Web copywriting

Psaní pro web je obor, co si mě získal. Nezáleží na velikosti webové stránky (obsahový marketing pro malý web), ale na ambicích jejich majitele. Vyzvednu podstatu informací ze dna webu až na jeho výsluní kde se budou bezvadně vyjímat před zraky čtenářů. Umím HTML a ovládám SEO disciplínu. Pro stránky napíši vyladěná metadata od title až po description. A nikdy nezapomenu na ALT popisky obrázků. Napíši obsah i pro vaše stránky. A proč? Aby si je čtenáři lépe užili. Aby se neztratily na poslední stránce vyhledávačů.

Kreativní copywriting

Kreativní texty okořeněné SEO analytikou. Takové texty se neztratí. Ani na webu, ani ve vyhledávačích. Vyladím je do posledního písmenka.

Obsah budeme tvořit společně

Ve své práci jsem hodně kreativní a samostatný, ale když chci dokonale popsat vaše služby, vaši nabídku, tak se musím hodně vyptávat. Jedině tak vám mohu přinést ten největší užitek.

Dám vaše copy do copy