Copywriting

Copywriting jsou služby napsané pro web

Co tam napsat? Já to vymyslím a napíšu! Copywriting je můj džob. Jsem copywriter!

?

Proč chtít copywritera

  • Rádi mluvíte o svém podnikání, ale když to máte napsat nemůžete najít správná slova.
  • Už to máte sepsané, ale je to bez šťávy.
  • Máte jiné věci na práci a nutně potřebujete text.
  • Ušetříte čas.
  • Potřebujete napsat texty
  • Nebo milion dalších důvodů, proč to mám napsat já.
??

Proč po druhé

  • Texty zvýší návštěvnost vašich webových stránek.
  • Čím víc návštěv, tím víc zákazníků.
  • Obsah pracuje pro vaši firmu celý den. Bez přestávky.
  • Budete informovat a prodávat. Ne jen zaplňovat prostor textem.
  • Zákazník porozumí tomu co děláte. Už nebude hledat jinde.

Jsem copywriter. Co vlastně dělám?

V copywritingu (psaní marketingových textů) píšu přes 15 let. Za tu dobu jsem si vypiloval systém psaní, který funguje. Pořád se vzdělávám a sleduji nové trendy. Všechno co píšu já, píšu s láskou. Pracovat s láskou znamená mít lepší výsledky než ostatní. Copywriting se zaměřením na emoce. Jsem profesionál a proto se starám o to, aby moje práce byla přínosem pro klienta. Tedy pro vás. A investice se vám vrátila.

Copywriting dělá copywriter

Jak dělám copywriting?

  1. Ujasníme si pro koho je text určený. Kdo je cílovým publikem, které budeme oslovovat. Jasně, všichni. Ale stejně se raději zaměříme na 2-3 cílové skupiny, které jsou nebo budou vašimi typickými zákazníky.
  2. Kde bude text publikovaný? Jinak se píše pro webové stránky, jinak do Bravíčka, jinak na brožuru nebo na leták. A takové PRko, zpravodajství nebo tisková zpráva. Ty také vyžadují jiný styl psaní.

Co pro vás napíšu

  • Vyladěné texty pro webové stránky
  • Čtivé články na blog
  • Popisky pro eshop, texty pro linkbuilding
  • Letáky, brožury, inzerce
  • Copywriting pro Facebook
  • PR, tiskové zprávy a další

Cena za copywriting

Co poptávka, to jiná náročnost na čas, na lámání si hlavu a studium.

Cenu ovlivňuje mnoho okolností, které jsou nezbytné pro napsání dobrého textu. Proto konečnou cenu stanovuji individuálně.

Co ovlivňuje cenu?

  1. Dodání, nedodání podkladů a jejich kvalita. Poznání klienta.
  2. Míra odbornosti. Čím odbornější text, tím náročnější studium a průzkum. To stojí čas. A ten není zadarmo.
  3. Náročnost textu.
  4. Studium cílové skupiny, průzkum konkurence.
  5. Lhůta dodání (do kdy má být text dodán).
  6. Přepracování na základě připomínek klienta.

Většinou se cena za copywriting účtuje hodinovou sazbou, někdy se účtuje za normostranu (normostrana, 1800 znaků včetně mezer).

Hodinová sazba 550 Kč/hod.

Cena za normostranu začíná od 700 Kč.

A víte co? Napište mi. Já vám to napíšu.