Proč nespoléhat jen na SEO – Jak na SEO #2
Takže chcete, aby váš e-shop nebo firma vládla internetu? Chápu to. Ale než se pustíte do SEO, mám pro vás něco důležitého. V tomto článku vám ukážu, proč byste neměli stavět svůj online marketing jen na…
Takže chcete, aby váš e-shop nebo firma vládla internetu? Chápu to. Ale než se pustíte do SEO, mám pro vás něco důležitého. V tomto článku vám ukážu, proč byste neměli stavět svůj online marketing jen na…
Jak získat návštěvníky z výsledků vyhledávání na Google, Seznam.cz nebo Bing? Potřebujete vědět, jak vás hledají. Jak to zjistíte? Pomůže vám jednoduchá analýza (rešerše) klíčových slov. Jak se to dělá rychle a jednoduše vám ukážu v tomto návodu….
Rozhodl jsem se pustit se do vod eshopaření a spustit vlastní e-shop. Je to zároveň dobrá šance prezentovat, jak takový eshop vzniká, co je kolem toho za práci, jak se dostat na první objednávky, co to…
Když se vám nedaří rankovat na Google, tak to dost pravděpodobně může znamenat, že máte špatně optimalizovaný obsah pro dané klíčové slovo. Pokud je to váš případ, tak právě vás zajímá výraz Search Intent. Co…
Jak to s tím WEDOSem je? Jedni ho doporučují a další zatracují. Jak nebezpečné je dát vlastní web na tento webhosting a co mě tam nejvíc irituje? Pojďte si přečíst moji recenzi, která vám udělá jasno. Na WEDOSu…
A je to tady. Konec roku 2022. Tedy minimálně toho pracovního roku. Už nic do konce roku neudělám, tak jsem napsal svoje shrnutí úspěchů a neúspěchů. Nebojte, není to žádný egomaniacký plácání o tom, jakej jsem borec….
Letošní rok byl neskutečná jízda, takže než jsem se otočil, tak je najednou jeho konec. Přitom jsem do začátku roku vstupoval s obavou, že nebude kvůli krizi co dělat. Jsem rád, že se všem mým spolupracovníkům…
Google začal přepisovat titulky podle svojí vlastní úvahy. Ono se nějaký ten rok zpětně vědělo o tom, že Google umí přizpůsobovat titulky, ale teď udělal takzvaný Google Tag Update, který přepsal titulky v celém SERPu. Jak snadno…
Nejlepší nabídka. Co to vůbec je? Jak takovou nabídku můžete najít? A co z ní dělá tu nejlepší? 90 % zákazníků investuje při nakupování čas do porovnání nabídek od různých prodejců. Dnešní nástroje to dost zjednoduššují – člověk…
Letos jsem chtěl tuhle každoroční mánii „Jaký byl můj rok xxxx“ odstartovat. Snad se to povedlo. Jestli je tady ta předchozí věta, tak 100% jo. Nečekám, že by se do konce roku něco dramaticky změnilo….
Abych vám mohl přinést lepší obsah ❤️. K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využívám soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Nemusíte se ničeho bát, jde mi pouze o to, abych vám mohl přinášet lepší obsah a služby. 💡✅