kvalitni web

[Vytvořím vám je] 16 prvků, které má každý kvalitní web

Jak lidé vnímají webové stránky, je odrazem toho, jak vnímají podnikání vaší firmy. Když máte nezajímavé, zastaralé webové stránky, je pravděpodobné, že u vás zákazníci nenakoupí. Proto potřebujete mít kvalitní web, který se jim bude používat…

Prodejni Texty
|

[Návod] Jak prodávat textem, 5 důležitých pravidel

V dnešním konkurenčním digitálním prostředí je klíčové nejen mít vynikající produkt nebo službu, ale také umět je efektivně prezentovat a prodávat. Jako zkušený SEO specialista a copywriter vím, že umění prodávat textem je zásadní dovedností pro každého,…

Tonalita Komunikace
|

Tonalita komunikace aneb [jedinečný] tone of voice značky

Neřešíte tón komunikace, a už vůbec neřešíte tonalitu kominukace „tone of voice“ na svém webu. Děláte chybu, protože přicházíte o zákazníky, které byste chtěli a  lezou k vám takový, co nechcete. Dejte svým textům šťávu a řekněte si o …